- وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت - https://asreedalat.ir -

عاملین نزاع و درگیری در پمپ بنزین دستگیر شدند

Posted By صاحب امتیاز: دادگستری کل استان کرمان خبرنگار: حمزه امیرمحمدی، حسن شمس الدینی، حسین امیرمحمودی On فروردین ۱۴, ۱۴۰۳ @ ۶:۳۵ ق.ظ In اخبار استان,اخبار ويژه,اسلايدر بزرگ,دسته‌بندی نشده,صوت,عكس,فيلم,كاريكاتور,مقالات,وبلاگ,يادداشت,گزارش,گزارش تصویری,گزیده اخبار | No Comments

رئیس دادگستری شهرستان فاریاب از دستگیری عاملین نزاع و درگیری در جایگاه پمپ بنزین روستای هزاربوته این شهرستان خبر داد و گفت: امنیت اماکن عمومی و آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی افزود: شب گذشته تعدادی از رانندگان کامیون در صف جایگاه پمپ بنزین حضرت ابوالفضل (ع) باهمدیگر بحث و نزاع کردند و باتوجه به اینکه رانندگان بومی شهرستان بودند خانواده های طرفین نیز به پمپ بنزین مراجعه و اقدام به تخریب اموال و خودروهای مردم کردند.
این مقام قضائی ادامه داد: بلافاصله دستورات لازم به ضابطین محترم قضائی داده شد و تعداد پنج نفر دستگیر و طی قرار صادره روانه زندان شدند.

ایمان محمدی افزود: به پرونده ارازل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی به صورت ویژه، سریع و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد و هیچگونه تخفیفی در مجازات آن‌ها داده نمی‌شود.
محمدی ادامه داد: هیچ گونه گذشت و اغماضی در خصوص برهم زنندگان امنیت اجتماعی نداریم و متخلفان به اشد مجازات خواهند رسید.

وی در پایان ازمسئولین جایگاه های سوخت خواست نسبت به رعایت نوبت اقدامات لازم را انجام داده و اینکه به افردی که خارج از نوبت قصد سوختگیری دارند خدمات ندهند، همچنین در صورت مشاهده تخلف یا رعایت نشدن مقررات با پلیس۱۱۰ تماس بگیرند.

ایمان محمدی رئیس فاریاب [1]


Article printed from وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت: https://asreedalat.ir

URL to article: http://asreedalat.ir/?p=22985

URLs in this post:

[1] Image: http://mizanonlin.ir/wp-content/uploads/2024/04/ایمان-محمدی-رئیس-فاریاب.jpg

Copyright © 2014 وب سایت خبری تحليلي دادگستري كرمان. All rights reserved.