- وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت - https://asreedalat.ir -

جلوگیری از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی تا حفظ بیش از ۷هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ به همت دستگاه قضائی کرمان

Posted By صاحب امتیاز: دادگستری کل استان کرمان خبرنگار: حمزه امیرمحمدی، حسن شمس الدینی، حسین امیرمحمودی On فروردین ۱۴, ۱۴۰۳ @ ۶:۳۱ ق.ظ In اخبار استان,اخبار ويژه,اسلايدر بزرگ,دسته‌بندی نشده,صوت,عكس,فيلم,كاريكاتور,مقالات,وبلاگ,يادداشت,گزارش,گزارش تصویری,گزیده اخبار | No Comments

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان در سال ۱۴۰۳تلاش خواهد کرد با عزم جدی در راستای منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تحقق شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم”حرکت نماید .
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی با بیان اینکه عدلیه کرمان طی سال های اخیر همواره حمایت حقوقی وقضایی از واحد های بزرگ و کوچک تولیدی،صنعتی،معدنی و کشاورزی را در دستور کار خود قرار داده است،اظهار داشت:در سال ۱۴۰۲ باتلاش دستگاه قضایی کرمان از تعطیلی ۵۶ واحد تولیدی در این استان جلوگیری شده است.
رییس شورای قضایی استان کرمان با بیان اهم اقدامات ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی کرمان در سال ۱۴۰۲ بیان داشت: اقدامات موثر این ستاد منجر به حفظ بیش از ۷هزار و ۸۰۰ نفر نیروی کار در واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ استان شده است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان ادامه داد: با اقدامات عدلیه کرمان همچنین زمینه اشتغال یک هزار و ۴۱۹ نفر نیروی جدید اعم از متخصص،کاردان و کارگر در صنایع، معادن و واحدهای تولیدی و کشاورزی فراهم شده است.
حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان ساخت:در سال گذشته مسئولان عالی قضایی در استان ۴۹ بازدید از واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی انجام داده اند و پای دردل مدیران،مهندسین و کارگران این واحد های تولیدی نشسته اند.
وی از اهتمام جدی دستگاه قضائی در ارتباط با حل مشکلات واحدهای تولیدی سخن گفت و بیان داشت: در سال گذشته ۱۷۶پرونده برای رسیدگی به مشکلات واحد های تولیدی در این ستاد تشکیل شد و همچنین ۳۲۰ نفر از تولیدکنندگان جهت بررسی و پیگیری مشکلات خود، میهمان جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی دادگستری استان کرمان بوده اند.

8 [1]


Article printed from وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت: https://asreedalat.ir

URL to article: http://asreedalat.ir/?p=22982

URLs in this post:

[1] Image: http://mizanonlin.ir/wp-content/uploads/2024/04/8.jpg

Copyright © 2014 وب سایت خبری تحليلي دادگستري كرمان. All rights reserved.