- وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت - https://asreedalat.ir -

توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی برای محرومان و خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان

Posted By صاحب امتیاز: دادگستری کل استان کرمان خبرنگار: حمزه امیرمحمدی، حسن شمس الدینی، حسین امیرمحمودی On فروردین ۱۴, ۱۴۰۳ @ ۶:۲۳ ق.ظ In اخبار استان,اخبار ويژه,اسلايدر بزرگ,دسته‌بندی نشده,صوت,عكس,فيلم,كاريكاتور,مقالات,وبلاگ,يادداشت,گزارش,گزارش تصویری,گزیده اخبار | No Comments

رییس کل دادگستری استان کرمان از توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی برای محرومان و خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی صبح امروز در حاشیه آیین توزیع ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی برای محرومان و خانواده زندانیان نیازمند استان کرمان که در مسجد الزهرا (س) کرمان برگزار شد، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال نو گفت: یکی از سیاست های قوه قضاییه که در سند تحول و تعالی قوه قضاییه نیز برآن تاکید شده است توانمند سازی زندانیان و خانواده آنها می باشد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان اظهار داشت: وقتی سرپرست خانواده در زندان بسر می برد، خانواده زندانی آسیب می بیند و حمایت از خانواده زندانیان در مسائل بهداشتی، آموزشی، رفاهی و معیشتی یکی از سیاست های است که در قوه قضاییه دنبال و پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه انجمن حمایت زندانیان متولی رسیدگی به امورات خانواده زندانیان است،گفت: در طول سال به مناسبت های مختلف با کمک خیرین بسته های معیشتی و کمک های مومنانه ای جمع آوری و در اختیار خانواده زندانیان قرار می گیرد.
رییس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: به مناسبت سال جدید و ماه مبارک رمضان و در آستانه عید سعید فطر اقتضا می کرد اقدامی برای کمک به محرومان و خانواده زندانیان نیازمند انجام شود که با پیگیری های بعمل آمده ۱۵۰۰ بسته کمک معیشتی که ارزش هر بسته ۲ میلیون تومان می باشد، جمع آوری شد، که بخشی از این بسته ها در اختیار خانواده زندانیان نیازمند و بخشی از آن نیز در مناطق محروم استان توزیع می شود .
حجت الاسلام حمیدی خاطر نشان ساخت: البته نباید به توزیع این بسته ها اکتفا کرد و باید برای خانواده زندانیان کارآفرینی صورت گیرد تا خودشان بتواند با اشتغالی که برایشان به وجود می آید زندگی خود را تامین کنند.
وی ادامه داد: این نیز جزو سیاست های است که بنیاد تعاون، انجمن حمایت زندانیان و سازمان زندان ها پیگیری می کنند و در کوتاه مدت این بسته ها کمک معیشتی می تواند به خانواده های نیازمند کمک کند اما در بلند مدت باید دنبال اشتغال، تولید و کارآفرینی برای خانواده زندانیان باشیم تا بتوانند زندگی خود را تامین کنند.
گفتنی است در حاشیه این آیین کلنگ احداث مجتمع فرهنگی، مذهبی، ورزشی، خدماتی و رفاهی مسجد الزهرا (س) فیروزآباد کرمان نیز به زمین زده شد.

5 [1]


Article printed from وب سایت خبری تحليلي عصر عدالت: https://asreedalat.ir

URL to article: http://asreedalat.ir/?p=22973

URLs in this post:

[1] Image: http://mizanonlin.ir/wp-content/uploads/2024/04/5.jpg

Copyright © 2014 وب سایت خبری تحليلي دادگستري كرمان. All rights reserved.